Dordrecht, Nederland | Gepubliceerd op: 28 oktober 2012
Pitch
Nederlander komt met 'OpzegApp', in 3 minuten een gepersonaliseerde opzegbrief verstuurd via uw iPhone. http://pr.co/p/000q89
Details

Het doorlopen van opzegprocedures is niet voor iedereen even leuk. In dit horrorbeeld passen 0900 nummers, slecht vindbare webformulieren en onvindbare postbusnummers.

Nederlandse app-ontwikkelaar Mark Hameetman wil opzeggen een stuk makkelijker maken: "Het opzeggen van dat krantenabonnement of dat sportabonnement is iets dat veel Nederlanders voor zich uitschuiven. Met OpzegApp wordt een opzegbrief gestuurd naar het betreffende bedrijf. Het schrijven, de frankering en de verzending nemen wij voor onze rekening. Het doorlopen van het opzegproces duurt zo nog geen drie minuten."

De OpzegApp is te downloaden in de Apple Store (http://www.opzegapp.nl/dl). Een Android versie is nog in ontwikkeling.

Citaten
Dit is zo'n app, kom er maar eens op. Lekker makkelijk in gebruik en voor iedereen te gebruiken.

— App Store Review
Eindelijke weer eens een nuttige app waar je ook echt wat mee kan. Hoe makkelijk kan het zijn.

— App Store Review
Krant, tijdschrift, sportschool of verzekering opzeggen? Easy peasy met de OpzegApp

— @Lifehacking
Only useful if your live in The Netherlands, but then VERY useful: @opzegapp http://opzegapp.nl for unsubscribing subscriptions